Forum
=> Daha kayıt olmadın mı?Forum - Google Reklam Verme
Burdasın: Forum => Bedava Siteni Tanıt => Google Reklam Verme |
|
firstluck (Ziyaretçi) |
Google Adwords reklam tütleriyle daha fazla müşterilere ulaşarak ve şirketinizi büyütmenize imkan sunan İnternet reklamcılığıyla amaçlarınıza ulaşabilirsiniz. Reklam hedeflerinizde reklamınızın nerede yayınlanacağını tercih edebilir, tercihinize uyan ödenek belirterek ve reklamlarınızın nasıl bir etki göstereceğini analiz edebilirsiniz. Farklı olarak haftalara dair sabitleyebildiğiniz ödeneklerinizi istediğiniz zamanda durdurabilir veya yeniden faal hale getirebilirsiniz. Google'da reklam verme süresinde, Adwors reklamlarında verdiğiniz hizmetlerle alakalı sözcüklerle belirtebilir, bu kelimeleri anahtar kelimeler kısmında toparlayarak arama yapmakta olan kişilerin sonuç kısımlarında bildirdiğiniz alakalı ve benzeri olan cümleler sayesinde kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Google iş ortağı ve Google internet sayfalarında reklamlarınız alakalı ise yayınlanarak arama sonucu olmasa bile reklamlarınız insanlara gösterilir. Google Adwords ile yapmakta olduğunuz reklamlarınız Tıklama Başına Maliyet (TBM) olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi tutulursunuz. Reklamlarda bildirilmekte olduğunuz bütçe ücreti sonunda, Adwors Google Reklamlarında olumlu analizlerle ve günlük belirtilecek bütçelere gün ve gün dikkat edilmesi gerektiğini belirtmeliyiz. Belirli zaman içerisine yapacağınız projelendirmenin günlük takibini yapmamakta iseniz eğer, belirlenmiş olduğunuz süre zarfı içinde gözden kaçırabileceğiniz ufak bir detay ile planlamanızın alt üst olacağını bilmelisiniz. Nitelikle günlük belirtilmiş bütçenin kimler tarafından nasıl göründüğüne ve ne amaçla tıklamalar yapıldığına özen göstermelisiniz. Adwors Google, duyurmakta olduğunuz reklamlarınızın maliyetlerini her an gözden geçirmenize imkan sağlamaktadır. Az düzeyde ödeme yapılması zorunluluğu olmamakla beraber, günlük yaklaşık bütçe belirleyerek bütçenizi uygun şekilde yönlendirerek ödeme durumunu ayarlayabilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir. Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz. |
Cevapla:
Bütün konular: 4924
Bütün postalar: 7414
Bütün kullanıcılar: 310
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse